Uppföljning

Ta kontroll över dina kunder med aktiv kunduppföljning för de som missat sin service, eller pro-aktiv bokning för de som ska serva och som exempelvis ligger i riskzonen för att förlora nybilsgaranti om de inte servar på rätt intervall.

Med vårt verktyg för serviceuppföljning får dina servicerådgivare färdiga ringlistor att agera på. Och eftersom alla aktiviteter före och efter service mäts och följs upp har de alltid koll på läget.

Ring själv enligt listan eller låt vårt ring-tjänst kontakta kunderna åt dig.

DENNA WEBBPLATS ANVÄNDER COOKIES

Vi använder enhetsidentifierare för att anpassa innehållet och annonserna till användarna, tillhandahålla funktioner för sociala medier och analysera vår trafik. Vi vidarebefordrar även sådana identifierare och annan information från din enhet till de sociala medier och annons- och analysföretag som vi samarbetar med. Dessa kan i sin tur kombinera informationen med annan information som du har tillhandahållit eller som de har samlat in när du har använt deras tjänster. Läs mer här